黃之鋒誤引彭博專欄 長和急澄清

文章日期:2019年1月1日

【明報專訊】長和(0001)噚日突澄清,話發現近日有人在社交媒體聲稱引用彭博訪問公司主席李澤鉅的訪問文章,但李澤鉅並沒接受彭博訪問。

小琴心諗,臨近收爐咁淡市都有假新聞?點知發現原來係香港眾志秘書長黃之鋒2018年12月29日喺facebook發了篇〈李澤鉅彭博訪問全文翻譯〉的文章,話係李澤鉅受訪。

黃之鋒仲詳細引述文章,話「海外監管機構傾向將長江集團視為中國公司,只反映香港自治持續受損,在近年已進一步影響香港公司在國際社會的發揮空間,尤其『香港有別與中國大陸』的差距在近年明顯縮少」等,仲附埋彭博原文連結。

小琴睇翻彭博原文,其實篇文係專欄作家Nisha Gopalan(高普蘭)寫的,但內容就唔係李澤鉅受訪,而係綜合近期長和系發展同市場情况而寫,只係文內用晒李澤鉅張相,又寫晒長和系咁。總之簡單講,就係一場誤會啦。

email:piano@mingpao.com

[小琴密語]

相關新聞

明報影片